ASTON MARTIN ПРЕДСТАВЛЯЄ DBX: ПОЗАШЛЯХОВИК З ДУШЕЮ СПОРТИВНОГО АВТОМОБІЛЯ



Нова смілива глава і знакова подія у прославленій 106-річній історії Aston Martin. У минулу суботу, 8 лютого, компанія АВТ Баварія презентувала перший позашляховик розкішної британської марки на українському ринку - модель, яка виведе бренд на новий рівень у всьому світі. Ця модель - DBX.
 
Кульмінація великої програми розробки, яка минулого року почалася з фізичного тестування в Уельсі, та віртуального розвитку, розпочатого в 2015 року. DBX знаменує нову еру у прагненні Aston Martin до забезпечення виняткової продуктивності, стилю і зручності використання у новому сегменті. DBX встановлює новий сміливий стандарт у цьому секторі, пропонуючи універсальність і поблажливість, очікувані від розкішних позашляховиків з динамічними характеристиками спортивних автомобілів.
 
Автомобіль розроблявся на спеціально побудованому виробничому об'єкті Aston Martin в Сент-Атан, Уельс. Основою DBX є нова спеціалізована платформа для позашляховиків, яку рідко зустрічають у цьому секторі. Цей чистий аркуш паперу дозволив усім відділам в Aston Martin вводити нововведення й розширювати межі того, що можуть створити британські дизайни та інженери, що призвело до створення насправді чудового продукту.
 
Використовуючи алюмінієвий сплав, метод конструювання Aston Martin було вдосконалено завдяки розробці спортивних автомобілів.  Конструкція кузова дуже легка й неймовірно жорстка, що сприяє збільшенню загальної ваги в 2245 кг.  З самого початку автомобіль був спроектований таким чином, щоб в салоні було більше місця. Це дало перевагу у вишуканості та кращій у своєму класі місткості як для передніх, так і для задніх пасажирів.  Тим часом, виняткова твердість, притаманна дизайну нової платформи, також дозволила DBX досягти виняткової динаміки як на дорогах, так і на бездоріжжі.
 
Адаптивна потрійна об'ємна пневматична підвіска у поєднанні з новітньою електричною системою стабілізації рульового управління 48 В (eARC) та електронними адаптивними амортизаторами забезпечують новий позашляховик величезними можливостями.  Завдяки можливості підняти висоту дорожнього просвіту на 45 мм або опустити її на 50 мм, пневматична підвіска дає будь-якому водієві впевненість у роботі з широким діапазоном рельєфу.  Окрім того що це, звичайно, надає переваги під час руху, система може бути додатково запрограмована, щоб допомогти з вимогами посадки, виходу й навантаження на практичному рівні.
 
Адаптивні трикамерні пневматичні пружини забезпечують змінну жорсткість, забезпечуючи розкішний комфорт і динамічну майстерність.  Система eARC, що здатна протидіяти крену 1400 нм на вісь, може обмежити крен кузова DBX для керування, яке набагато більше схоже на спортивне, ніж наприклад управління позашляховиком.  Таке складне поєднання адаптивної пневматичної підвіски, амортизаторів та eARC забезпечує максимальний комфорт при перевезенні до п'яти пасажирів та їх багажу, зберігаючи при цьому високу чуйність і привабливі динамічні можливості.
 
Автомобіль приводиться у дію новою версією характерного 4-літрового двигуна V8 з подвійним турбонаддувом, встановленого в DB11 і Vantage. Як наслідок DBX володіє вражаючою потужністю в 550 к.с. і 700 Нм обертового моменту, ретельно налаштованого для задоволення специфічних потреб цієї моделі.  З характерним звуком, який, безсумнівно, є особливістю Aston Martin, активна вихлопна система гарантує, що цей автомобіль - дійсно розкішний позашляховик, який може вишукано звучати в один момент і надихати в інший.  Універсальність двигуна не обмежується його акустикою;  V8 з турбонаддувом має деактивацію циліндра для підвищення економії палива. Він також може розігнати DBX від 0 до 100 км на годину за 4,5 секунди і розвинути максимальну швидкість 291 км на годину.
 
Передача цієї потужності та обертового моменту на землю здійснюється за допомогою  автоматичної коробки передач з дев'ятьма ступінчастими перетворювачами обертового моменту. Трансмісія об’єднана з системою повного приводу з активними диференціалами, що включають активний центральний диференціал і електронний задній диференціал підвищеного тертя (eDiff).  Це дозволяє точно працювати обертовому моменту як в носовій, так і в задній частині автомобіля, а також поперек задньої осі.  У поєднанні із загальною системою рульового керування, яка була налаштована для забезпечення реакції, подібної спорткару, DBX наділяє водія неперевершеним почуттям контролю в будь-яких умовах.
 
Перша в світі повнорозмірна 5-місцева модель Aston Martin не тільки відрізняється винятковою універсальністю з точки зору місцевості, яку вона може охоплювати, вона також має здатність гнучко адаптуватися  до широкого спектру потреб власників.  Розроблений з урахуванням потреб як чоловіків, так і жінок по всьому світу, DBX був навмисно створений із неймовірною простотою використання.
 
З 632 літрами багажного відділення і роздільними складними задніми сидіннями 40:20:40 DBX володіє всією гнучкою вантажопідйомністю, що очікується від позашляховика з кращим у своєму класі внутрішнім простором. Завантаження пропонує практичний й охайно спроектований простір.  Вузький поріг та широкий отвір максимально збільшують практичність для різних видів багажу, таких як валізи, сумки для гольфу і лижне спорядження.
 
На додаток до неймовірно високої стандартної специфікації DBX, яка містить в собі усі доступні системи активної безпеки, також пропонується безліч додаткових пакетів аксесуарів.  Ці пакети дозволять ще більше адаптувати автомобіль до потреб клієнтів, спорту або розваг.  Наприклад, в пакет Pet входить, крім іншого, портативний мийник, який допоможе помити вашу брудну собаку після прогулянки.  Пакет Snow надає грілки для черевиків, щоб зробити лижну прогулянку ще більш приємною.
 
Розкішний інтер'єр DBX, зроблений вручну, проектувався для забезпечення рівного простору та комфорту, як в передній, так і в задній частині автомобіля.  Лідируюча в класі висота і простір для ніг у поєднанні зі скляним панорамним дахом і безкаркасним дверним склом створюють фантастично легку і простору кабіну.  Оптимізація передніх сидінь для спортивних автомобілів не тільки забезпечує водієві виняткову підтримку і комфорт при водінні на далекі відстані, але також забезпечує простір для колін і ніг тим, хто сидить позаду.
 
Невеликі акценти, в тому числі окремі центральні підлокітники, дизайн бардачка та ергономічне розташування ключових систем управління автомобілем, були ретельно продумані за участю жіночої консультативної ради бренду, відгуків дилерів і різних приватних досліджень фокус-груп, проведених по всьому світу.  Не обмежуючись цією галуззю, надане керівництво є ключем до успіху загального дизайну DBX.
 
Сидіння автомобіля оздоблені розкішною шкірою, що поставляється від довгострокового партнера Bridge of Weir.  Вперше в галузі, як стельові, так і електричні жалюзі на даху доступні у розкішній обробці Alcantara®, що забезпечує гармонійний дизайн, затінення і ослаблення сонячного світла без шкоди для простору над головою.  У всій кабіні DBX зберігає справжність матеріалів із розумним використанням металу, скла і дерева.
 
Ще одна унікальна особливість дизайну - це елегантна центральна консоль з мостовими з'єднаннями, що забезпечує як гнучке зберігання знизу, так і гарний архітектурний центральний елемент.  Ця функція дозволяє зберігати цінні речі під рукою, не займаючи пасажирське сидіння і не допускаючи забруднення на килимках автомобіля.  В рамках «Q від Aston Martin» - служби персоналізації Aston Martin - додаткові деталі цієї центральної консолі можуть бути виготовлені з цілісного шматка дерева, такого як горіх, для додаткової тактильності.
 
Сучасний асортимент вишуканого дерев'яного, композитного і металевого шпону гарантує, що салон може бути оформлений на будь-який смак.  Це включає в себе ряд інноваційних матеріалів та перше в галузі застосування тканини із 80% вовни.  Новий лляний композит також є альтернативою вуглецевому волокну і відмінною естетикою дизайну.
 
Ці матеріали обрамляють велику кількість технологій.  10,25-дюймовий TFT-екран елегантно розташований на центральній консолі, в той час як величезний 12,3-дюймовий TFT-екран надає водієві безліч інформації.  Функція Apple CarPlay входить до стандартної комплектації, як і система 360-градусної камери і навколишнього освітлення, яка пропонує 64 різних кольори у двох зонах.
 
Зовнішній вигляд DBX настільки ж  ретельно продуманий, як і його салон, привносячи елегантність спортивних автомобілів Aston Martin у світ позашляховиків.  Від фірмової решітки «DB» спереду, через скульптурні бічні сторони і характерну лінію дизайну до задніх дверей з відкидною кришкою, яка черпає натхнення від серії Vantage, - це все є характеристикою Aston Martin від першого до детального огляду.  Красиві деталі, такі як приховані бічні скляні ущільнення на безкаркасних дверях і скляні оздоблювальні елементи центральної стійки, надають конструкції елегантну гладкість й впевненість.  Звуженні пороги також допомагають при посадці у розкішну “каюту”, одночасно знижуючи ризик зіпсувати гарну сукню або костюм після прибуття на заручини.
 
Аеродинаміка була важливим фактором у процесі проектування, і це включало в себе новий досвід команди з проведення випробувань обчислювальної гідродинаміки (CFD) з буксируванням причепа DBX з DB6 на ньому.  У передній частині автомобіля денні ходові вогні (DRL) мають вбудований аеродинамічний повітропровід, який направляє повітря через арки передніх коліс уздовж бічної стінки, допомагаючи зменшити опір і підйомну силу, а також охолоджуючи гальма.  Повітря проходить по даху, через заднє крило, через заднє скло і на задню панель.  Цей унікальний підхід і деталі дизайну дозволяють задньому склу самоочищатися на ходу.  Аеродинамічний дизайн також зіграв ключову роль у комфорті пасажирів, тому що, будучи однією з небагатьох компаній, що використовують обчислювальну технологію аероакустики, інженери Aston Martin змогли звести шум в кабіні на великих швидкостях до мінімуму.
 
Aston Martin неймовірно пишається тим, що DBX - позашляховик, призначений для розширення продажів бренду по всьому світу, - буде побудований у Великобританії на новому заводі в Сент-Атан, Уельс.  Завдяки повнопривідній системі,  DBX - це автомобіль, який дозволить компанії розширити свою присутність на ринках, де, можливо, погода або місцевість менш сприятливі для задньопривідних спортивних автомобілів.  Чіткий акцент на простору і розкішну кабіну - будь то сидіння спереду або ззаду - також дозволить Aston Martin краще орієнтуватися на клієнтів, які вважають за краще відчувати задоволення від процесу кермування, а не просто бути за кермом.
 
На додаток до бажаності DBX перші 500 власників цієї знакової моделі отримають ексклюзивний пакет 1913 року.  Оснащений унікальним значком крила, табличками на порогах й дошкою для огляду, що вказує на обмежений обсяг збірки, кожен із цих лімітованих автомобілів буде особисто підтверджений та перевірений Енді Палмером.  Крім того, кожен клієнт також отримає унікальну книгу, підписану генеральним креативним директором Aston Martin Мареком Райхманом, а також запрошення на регіональну святкову коктейльну вечірку Waldorf Astoria, організовану членом виконавчої команди Aston Martin Lagonda.
 
Доктор Енді Палмер сказав: "DBX - це автомобіль, який дасть багатьом людям перший досвід бути власником Aston Martin.  Він повинен відповідати основним цінностям, встановленим у наших спортивних автомобілях, і одночасно з цим забезпечувати універсальність, очікувану від розкішних позашляховиків.  Компанія Aston Martin випустила такий гарний, зібраний вручну, і при цьому технічно досконалий автомобіль."